8.15.2014

seventh ✔

Wsiadłam na przednie siedzenie mojego Jeep'a Wrangler. To był projekt mój i mojego taty, który wykonywaliśmy razem zanim odszedł. Cóż, technicznie rzecz biorąc nie odszedł lecz został aresztowany. Moja mama nigdy nie powiedziała mi dlaczego został aresztowany. Powiedziała , że to dla mojego dobra. Gdyby tylko wiedziała co robiłam latem drugiego roku. Konsekwentnie wymykałam się z domu. On i ja robiliśmy wiele rzeczy razem. Pamiętam naszą pierwszą randkę. Był to piękny piknik na plaży. Było to w nocy , kiedy gwiazdy świeciły na niebie. Widzieliśmy kilka świetlików i spędziliśmy resztę nocy goniąc je po tym jak skończyliśmy jeść idealny obiad, który zrobił. Nadal mogę sobie wyobrazić ten smak. Były to 'Amerykańskie Specjalności ' powiedział , kiedy wyciągnął dwie grillowane kanapki z serem z koszyka. Śmialiśmy się wtedy z jego głupoty i bystrości , ale teraz nie ma nic większego niż to , że potrzebuję usłyszeć jego śmiech.

Przekręciłam klucz od samochodu po raz kolejny ale nic się nie stało. I wtedy zauważyłam dym unoszący się z maski samochodu. Nie! To nie może być prawda! Nic nie może się stać z tym samochodem. To jedyna rzecz, która mi pozostała po tacie. Szybko wyskoczyłam z auta i podbiegłam do przodu. Szarpnęłam za maskę , otwierając ją , dodatkowo zaczęłam kaszleć przez ogarniający mnie dym. Odgarniam cały dym z zasięgu wzroku i jestem zdumiona , tym co leży przede mną. Patrzę w dół samochodu i widzę dwa kawałki chleba z plasterkami sera amerykańskiego z notatką wbitą na wykałaczce u góry kanapki. Na kartce napisane jest zielonym markerem ' Jedz kochanie! '. Czuję, że będę płakać, lecz to uczucie jest natychmiast zastąpione gniewem. Łapię kanapki i rzucam je od Jeep'a tak daleko ,jak potrafię. Kontynuuję drogę powrotną do akademika. Nie mogę pojąć, co się właśnie stało. Dlaczego ktoś próbuje zniszczyć mi życie? Jest już wystarczająco złe. Właśnie teraz ktoś próbuje przywrócić moje wspomnienia.

Docieram do swojego pokoju i kiedy wchodzę Blake i Emily siedzą przy stole omawiając coś przyciszonym głosem. Tak naprawdę, nie słyszę wszystkiego o czym mówią , lecz wyłapuję niektóre wyrażenia.  "Słyszałem, że został wyrzucony ze swojej starej szkoły! " Powiedział Blake.
 "On jest niebezpieczny." Emily poparła Blake'a. Nie trudząc się mówieniem zwykłego 'cześć' kieruję się od razu do swojego pokoju, zdejmując po drodze buty i kładę się do łóżka. Zanim mam szansę zamknąć oczy mój telefon wibruje.

Nieznany numer :
Nie będzie dzisiaj randki. Areszt :( H

Harry? Z ulgą szybko odpowiadam, szczęśliwa, że nie muszę dzisiaj nigdzie wychodzić.

Oh nie , cholernie się zastanawiam dlaczego ...
Harry: Żartowałem! Odbiorę Cię raczej o 7. Załóż sukienkę;)

 "Będę spała do 6 " Myślę. Ustawiam budzik na 6 i naciskam utwór "Bring Me To Life" jako alarm. Potem zasypiam.
Budzę się z uczuciem, że ktoś leży obok mnie. Odwracam się i moje oczy spotykają się z zielonymi oczyma , lustrującymi mnie z góry na dół.
 "Tak strasznie chciałbym zostać w tej pozycji ,ale mamy rezerwację i musimy iść." Mówi. Bzdura!
 "Która godzina ?!" Myślę , patrząc na mój telefon.
 "Idź się przebrać i wtedy go dostaniesz." Mówi Harry , machając różowym iPhone'm. Szybko wstaję i podążam do szafy , chwytając pierwszą sukienkę ,którą widzę. Nie mam zbyt wielu sukienek, więc skończyło się na pożyczeniu jednej Emily. To piękna suknia. Jest to czarna sukienka z koronki z długim rękawem. Jedynym problemem jest to, że Emily jest niższa ode mnie o 5 centymetrów i znacznie chudsza. W wyniku tego , sukienka przylgnęła do każdego mojego wygięcia i kończy się tuż przed połową uda. Dopasowuję do niej czarne buty na płaskim obcasie. Nie oceniaj mnie! Nie chcę wyglądać jak dziwka,żeby każdy facet w przeciągu 6 metrów patrzył się na mnie.
 "Wyglądasz sexy kochanie." Powiedział patrząc na mnie.
 "Nie pochlebiaj sobie." Odpowiadam ,uśmiechając się. Otwiera dla mnie drzwi i jesteśmy w drodze na tak zwaną 'randkę'.


~*~
Happy Birthday to me!

3 komentarze:

  1. Cudowny rozdział *-*
    czekam na następny :))

    Życzę ci wszystkiego najlepszego kochana z okazji urodzin :***

    Ps.zapraszam do mnie http://invisible-zaynmalik.blogspot.com/ mam nadzieję że ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi wiadomościami był by fajnie jak byś wypróbowała tego http://www.iphonetextgenerator.com/

    OdpowiedzUsuń