7.20.2014

fourth ✔

 "Lilie dla mojej Lia'i ." Powiedział kiedy zostawił delikatnego całusa na moim policzku. Uśmiechnęłam się. Był taki słodki. Wydaje się , że za każdym razem kiedy jestem zestresowana on przychodzi do mnie z liliami. 
 "Kocham Cię. " Odpowiedziałam. Wszystko było idealne. Wtedy słyszę strzał. Następną rzeczą jest to , że chłopak spada na ziemię. Klęczę obok niego we łzach. To co powiedział potem było przerażające, powiedział to zupełnie innym głosem od swojego . "On nie dba o Ciebie , poddaj się! " i wtedy zatonął w błocie i zniknął na zawsze.  
Obudziłam się oparta o drzwi ze zmiętym kawałkiem papierka w ręce. Zapach bekonu i jajek ulatywał z kuchni. Weszłam tam a Emily przerzucała naleśniki i podśpiewywała cicho jakąś wesołą melodię.
 "Dzień dobry kocha .. Zostałaś potrącona przez autobus ?! " Powiedziała patrząc na mnie . Nie pomyślałam , żeby się przebrać . Nadal byłam w tym samym stroju co wczoraj, ale tym razem mój makijaż był rozmazany a moje włosy wyglądały jakby coś w nich mieszkało.
 "Nie, jestem po prostu zmęczona ."
 "Powiedzmy. Weszłam do domu o 8 a ty już spałaś! " Powiedziała zszokowana. Nie przeszkadzało mi kłaść się spać wcześnie. Jest to zaprawione odrobiną goryczą. Kiedy zasypiam próbuję uciec od tępego bólu rzeczywistości , ale także wtedy gdy śpię , doświadczam sytuacji nawet gorszych niż mogłabym sobie wyobrazić.
 "Lepiej przygotuj się do szkoły ! Chyba nie chcesz spóźnić się w pierwszy dzień szkoły! "
"Ugh. Nienawidzę swojego życia !" Powiedziałam prawie jak prawdziwa nastolatka.
"Tak jak wszyscy ." Wymamrotała Emily ledwo słyszalnie. Czuję ,że jest coś, o czym nie wiem na jej temat. Coś , co nas łączy. Może po prostu dużo złych doświadczeń ? Nie wiem. Nie chcę naciskać na nią by powiedziała coś , czego nie chce powiedzieć. To , czego się nauczyłam jest najbardziej irytujące. Kiedy ludzie widzą , że nie jest z tobą okej i za wszelką cenę próbują rozwiązać problem. Nie mogą. Nie ma nic , co mogliby zrobić , żeby zabrać cały ból z tego świata. Założyłam czarną spódnicę i białą koszulkę SDU wkasaną do środka spódnicy . Następnie przesunęłam błyszczykiem po ustach ,nałożyłam mascarę i założyłam moje czarne buty z koronką. Byłam gotowa do wyjścia.

* jeżeli przeczytałeś/aś zostaw komentarz *

3 komentarze:

  1. Robi się ciekawie. Czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nn... ! <3
    @Niebieeskookaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, niedawno założyłam tumblr zaczęłam pisać fanfiction i zbieram grono czytelników. Proszę nie traktuj tego jak spam a jak zaproszenie. Zależy mi na tym abyś w wolnej chwili przeczytała, wyraziła opinię? Potrzebuję nie tylko pochwał, ale i krytyki :)
    loumydarling.tumblr.com (menu->twórczość)
    Jeśli masz tumblr naturalnie proszę Cię też o follow :)

    Miłego dnia, Mandy :) x

    OdpowiedzUsuń