7.15.2014

third ✔

Targi odbywają się na ogromnym dziedzińcu w samym środku college'u. Wyobraźcie sobie, że nie było tam ani jednego stowarzyszenia . Widzę  wszystko od kółka teatralnego do rekonstrukcji wojny domowej. Dziwnie, no nie ? Udało mi się zapisać tylko do kółka teatralnego.  Emily, Blake i ja kontynuujemy rozglądanie za różnorodnymi kółkami . W tym czasie dowiaduję się wielu faktów o Blake'u.  Ten chłopak jest bardzo towarzyski ! Powiedział mi dosłownie każdy aspekt swojego życia . Jednym z największych i najważniejszych  to , to że jest gejem. Zdecydowanie się tego nie spodziewałam . Jego ulubionym kolorem jest fioletowy a także zawsze odrywa skórkę od pizzy zanim ją zje, oh i jeszcze chodzi na zakupy w każdą środę . Dlaczego nocą ? Nie mam pojęcia .
 "O mój Boże , lekcje Karate! Chodź Coral,  zapiszemy się , może być dużo zabawy ! "Mówi Emily skacząc w górę i w dół . Emily wydaje się być naprawdę fajna i myślę że możemy stać się najlepszymi przyjaciółkami , ale czasami jest naprawdę za bardzo pewna siebie.
 "Um , nie , walczący ludzie nie są dla mnie ." Aktualnie chyba powinnam wziąść parę lekcji samoobrony , ale walka przypomina mi o Nim. Właśnie wtedy zauważam faceta, który się na mnie gapi. Ma bardzo zmieszany i prawie zaskoczony wyraz twarzy . Patrzy na mnie , jakbym nie była prawdziwa. Jakbym była duchem czy coś.
 "Emily , jestem zmęczona i mamy jutro zajęcia ." Wskazałam na drzwi prowadzące do akademika. Powiedziałam jej trochę prawdy. Jestem zmęczona. Jestem zmęczona  głównie jednak od myślenia. Ostatnio dużo myślałam. Myślałam o studiach i zajęciach. Choć głównie myślałam o Nim. Był piękny. Miał brązowe włosy i głębokie, leśne, zielone oczy. Jednak jego uśmiech. Jego uśmiech był najlepszy. Pamiętam, że wymykał się w nocy , podchodził do mojego okna i wręczał mi kwiaty. Nie musiała to być specjalna okazja. Pojawiał się przypadkowo i przynosił mi lilie. Dawał mi je i całował w policzek. Mówił wtedy: "Lilie dla mojej Lia'i ." 
 "Ugh, nie jesteś zabawny" Emily się naburmuszyła.
 "Pójdę z tobą." Powiedział Blake . Więc Emily została patrząc na broszury klubu książki , a my ruszyliśmy do akademika.
 "Wybornie !" Powiedział Blake, kiedy przeszliśmy koło klubu surfingu . Jeden z chłopaków zrobił ręką 'zadzwoń do mnie' na co wywróciłam oczami.
Docieramy do akademików  i zauważam faceta , który się na mnie gapił na targach, szedł za mną do pokoju w dole korytarza. Dlaczego musiał mieszkać tak blisko mnie ?
 "Dobra, jeżeli to wszystko to będę musiał cię tu zostawić ." Powiedział Blake , podchodząc do drzwi. Kiwam głową i ruszam do półki po czym podnoszę przypadkową książkę o wojnie , czy czymśtam. "To powinno mi pomóc w zaśnięciu." Pomyślałam. Czuję, że odpływam, aż w końcu ciemność mnie pochłania.
Ciągnie mnie do wiecznej otchłani.

Budzę się z głośnym trzaskiem. Patrzę na mój budzik - 03.37. Kto by opuszczał nasz akademik tak późno? Emily już spokojnie śpi w fotelu ze swoim notatnikiem na kolanach. Przykryłam jej ramiona kocem i ruszyłam do drzwi. Byłam w szoku kiedy tam zaszłam. Na ziemi leżała zmięta kartka papieru z notatnika podpisana moim imieniem.

 "Kocham Cię. Tak bardzo Cię kocham. Nie wierzę, że jesteś martwy. Wiem, że zaginąłeś. Wiem, że możesz uciec. Wiem, że będziesz walczyć każdego dnia, dopóki nie wydostaniesz się ze strasznej pułapki , w której Cię zamknęli. Pewnego dnia się obudzę i zobaczę Cię przed oknem z liliami. "Lilie dla mojej Lia'i " Powiesz. Kocham Cię. Tęsknię za Tobą. Nie mogę się doczekać, żeby Cię zobaczyć. Lia. "

Ale na dole listu coś jeszcze jest dopisane zielonym markerem. "On nie dba o Ciebie kochanie, poddaj się! " Jak ktoś znalazł tą notatkę ? Była zakopana pod garażem za moim domem. Przede wszystkim jednak nie chcę wiedzieć jak ktoś to znalazł, chcę wiedzieć kto to znalazł.

  * jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz *

 jeżeli chcecie być informowani o rozdziałach piszcie w komentarzach swoje username'y.

 Ilysm x
@Kociag

5 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się następnego. Mam nadzieję, że pojawi się szybko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg ! Rozdział Boski i do tego bardzo ciekawy.. ;3 nie mogę się doczekać nn. Jaak możesz.. Wpadnij na mojego bloga.. <3 liczę na komentarz http://t.co/wh0xditUEw
    @Niebieeskookaa

    OdpowiedzUsuń
  3. O jezu co dalej? To opowiadanie mega wciaga.. ♥ pozdrawiam/ Marlenka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy pojawi się następny? :)

    OdpowiedzUsuń